Publicatie datum: 1986-09-01
Auteur: Eddy Eelen
Collectie: 16
Volume: 16
Nummer: 4
Pagina’s: 252-254
Documenten
bibliografie balen ate van 1980 het kiezen van een methode voor moedertaalonderwijs in de onderbouw avo vwo levende talen 349 123 144 berg a h van den 1972 leerplanontwikkeling en de produktie van onderwijs en leermiddelen jeugd en samenle ving 1 43 50 bockel c a van 1974 eindrapport van het eerste jaar van de voorstudie beoordeling van leerboeken r i t p amsterdam 0257 boven j 1984 een nieuw handboek kiezen werkblad voor nederlandse didactiek 4 165 174 brekelmans a et al 1979 nieuwe to taalmethodes in lbo volautomaat of dwangapparaat onderwijs en opvoeding 9 250 254 calcar w van en c van calcar 1974 de bevrijding van het schoolboek of het taalschema en taalbaksysteem moer 6 280 298 centrale registratie 1977 eerste rapport van de advies groep leermiddelen s gravenhage c i t o 1978 inventarisatie van leerboeken arnhem c i t o publikatie 63 bijlage 8 nederlands dcn 1970 richtlijnen voor de beoordeling van schoolboe ken levende talen 270 555 558 dcn 1983 werken zonder schoolboeken groningen dcn cahier 13 degraeve m 1984 de onderwijsvereisten voor het educa tieve boek onderwijs en media augustus dekkers p 1975 een andere manier tot bevrijding van het schoolboek moer 2 65 67 fontaine p et al 1980 schoolboekanalyse groningen geerligs c t en a p schots 1977 g e u informatiemo del amsterdam griffioen j en harm damsma 1978 zeggenschap gro ningen 395 404 groot j de 1976 beoordelingscriteria van leermiddelen als middel tot verhoging van de kwaliteit resonans 9 440 444 grijpdonck a 1979 het educatieve boek hasselt grijpdonck a 1984 het educatieve boek tussen hamer en aambeeld onderwijs en media februari grijpdonck a 1984 het boek als medium voor onderwijs opleiding en vorming onderwijs en media juni vonk 1986 16de jg nr 4 252 groot l de et al 1982 beoordeling van schoolboeken groningen dcn cahier 11 hacker h 1980 das schulbuch funktion und verwendung im unterricht bad heilbrunn obb halewijn m van 1978 worden boekentassen nu een stuk lichter de standaard 25 11 78 26 11 78 heuvel t van den 1978 ik zou wel willen maar mijn sectie moer 5 12 21 hoogsteijling j 1967 toetsing van schoolboeken en examenopgaven door vaststelling van de leesbaarheid volgens flesch douma pedagogische studien 44 366 399 jaarsma buyserd r 1975 schoolboeken problemen die de krant niet halen onderwijs en media 3 66 e v jaarsma r 1977 schoolboeken een boterham met tevre denheid moer 3 2 15 jaspers h 1974 analyse van een beoordelingsmodel voor het vak nederlands taal en letteren in het voortgezet onderwijs amsterdam niet gepubl doct scriptie krause k c 1976 do s and don ts in evaluating text books journal of reading dec 212 214 krips f j 1978 over het kiezen van een schoolboek resonans 5 132 137 lagerweij n 1973 het beoordelen van schoolboeken groningen lagerweij n 1975 handleidingen in het onderwijs meppel lagerweij n 1976 onderwijskundige kanttekeningen bij de beoordeling van schoolboeken voordracht n o t utrecht lagerweij n 1977 een onderzoek naar het functioneren van handleidingen bij schoolboeken pedagogische studien 54 31 39 langermans m j j 1974 het team kiest een nieuwe me thode s hertogenbosch katholiek pedagogisch centrum langermans m j j 1975 vijf jaren leermiddelenvoorlich ting resonans 3 58 90 leidse werkgroep moedertaaldidactiek 1982 moedertaalon derwijs in ontwikkeling muiderberg 203 245 leidse werkgroep moedertaaldidactiek 1983 moedertaaldi dactiek muiderberg 619 620 627 675 meerem l m van 1976 descriptieve analyse van leerboe ken taalmethoden basisonderwijs interimrapport ii r i t p amsterdam 0257 meerem l van 1979 descriptieve analyse van leerboeken voorlopige resultaten van een analyse van leergangen neder lands en duits voor het mavo interne publicatie r i t p amsterdam 253 moer 3 1977 kan het zonder schoolboek themanummer nijmeegse werkgroep taaldidactiek 1978 taaldidactiek aan de basis groningen 565 578 nijmeegse werkgroep taaldidactiek 1979 taaldidactiek voor de kleuterschool groningen 219 225 peer w van en j tielemans 1984 instrumentaal leu ven 300 302 pollman t 1971 albert van den berg en de schoolboeken van de toekomst vrij nederland 11 9 71 richards j c 1984 the secret life of methods tesol quarterly 18 7 23 sanders k 1964 gedachten over het nieuwe schoolboek purmerend schreuder f r 1976 over het ontwikkelen van leer middelen resonans 9 247 249 stobbe h et al 1977 volgend jaar verdwijnt ons laat ste schoolboek moer 3 29 36 timmer j 1983 van uitgever tot informatiemakelaar ontwikkelingen bij de educatieve uitgever in nederland purmerend velde c van de en r van der kelen 1976 hoeveel neer tellen voor de school de bond 21 5 76 vendel t 1984 open your books please vreemde talen onderwijs en het schoolboek levende talen 394 450 456 vos j 1978 de ontwikkeling van een methode voor het moedertaalonderwijs levende talen 333 299 314 warming e 0 en e c baber 1980 touchstones for textbook selection phi delta kappan 10 694 695 warries e 1974 leerboeken onderzoek en leergangkon struktie pedagogische studien 51 558 572 weeber f 1977 freinetschool schoolboeken de deur uit moer 3 23 28 wiel k van der 1972 hoe konsumeert men leerboeken vern van opv en ond 305 379 386 zonneveld l 1972 schoolboekenuitgevers interesseren zich niet voor onderwijs de groene amsterdammer 1 1 72 eddy eelen groenenborgenlaan 120 bus 6 2610 wilrijk 254