Publicatie datum: 1991-01-01
Auteurs: Frans Daems, Jef Pepermans
Collectie: 20
Volume: 20
Nummer: 3
Pagina’s: 44
Documenten
bijlage het algor it me eigenwijzer j eigenwijzer 1 n eigenwijzer 2 eigenwjzer 1 dat vind ik ook ik vermoed het ik die niets versoed moe vind je spiets word je goed verzorgd sind jij mar in laat lost bij reed heel traag dat gebeurt elke dag vindt je broer dat ook hij verkocht alles lachend lisp se veg zij speelt viool ij wordt vlug kwaad gezocht huifkar het is so gebeurd wie breit er graag niemand vermoedt dat ik het ben hij amnia spaans sind het goed vast hij drost weer je raadt er maar op los veel gebluf maar je deed weer vreemd weinig vol ik ben heel kwaad eigenweer 2 ij leidde de vergadering ik heette hen weikom je antwoordde erg brutaal l vluchttein paniek se vin in paniek oen verkleedden we ons spelende kinderen er beurde iets geks we aten elke dag kip en me foto jullie werkten erg traag ze reden veel te snel scheiden doet ras iedereen rends we g leden jullie echt honger zo eten graag spaghetti ze verkochten alles et is lang geladen ik droomde d hele nacht 20 e jaargang nummer 3 december 1990
Gerelateerd:
- Fictie in de basisvorming, een leerplan
- Een spiegelcurriculum voor communicatief taalonderwijs: een veldaanvraag nader beschouwd
- Verscheidenheid in eenheid en eenheid verscheidenheid. Twaalf docenten Nederlands over hun literatuuronderwijs in de bovenbouw van havo en vwo.
- “Maar zo leer ik er niks van, als ik al die rijtjes af ga.” Van het ideale curriculum Nederlands in het MDGO naar een ervaren curriculum.