Verschillen in leesvaardigheid in eerste en tweede taal 1 januari 1998 Auteur: Uriël Schuurs Collectie: 16 Volume: 16 Pagina’s: 27-41 Lees verder
Naar een typologie van taalonderwijs 1 januari 1998 Auteurs: Koen Jaspaert, Sjaak Kroon Collectie: 16 Volume: 16 Pagina’s: 9-26 Lees verder
Kunstmatig lezen of literaire socialisatie? 1 januari 1998 Auteur: Piet-Hein van de Ven Collectie: 16 Volume: 16 Pagina’s: 83-93 Lees verder
Leerlingen in de basisvorming over fictie en fictie-onderwijs 1 januari 1998 Auteurs: Erik van Schooten, Ron Oostdam Collectie: 16 Volume: 16 Pagina’s: 47-82 Lees verder
Beurtwisseling en (het succes van) communicatieve werkvormen in het taalonderwijs: een gevalstudie 1 januari 1998 Auteur: Jo van den Hauwe Collectie: 16 Volume: 16 Pagina’s: 27-45 Lees verder
‘Snel en zonder fouten’: interactie bij de afname van gestandaardiseerde leestests 1 januari 1998 Auteur: Boris Mets Collectie: 16 Volume: 16 Pagina’s: 9-26 Lees verder
Literatuuronderwijs: nieuwe gegevens, nieuwe vragen. 1 januari 1998 Auteur: Piet-Hein van de Ven Collectie: 16 Volume: 16 Pagina’s: 71-85 Lees verder
De kunst van effectief strategie-onderwijs 1 januari 1998 Auteur: Hilde Hacquebord Collectie: 16 Volume: 16 Pagina’s: 63-69 Lees verder
Klaar? Af! En Zebra. 1 januari 1998 Auteur: Ineke van de Craats Collectie: 16 Volume: 16 Pagina’s: 51-62 Lees verder
Verbreding van kwaliteit, van aanbod en van publiek? Over het centrale beleidsprobleem in ‘Cultuur als confrontatie’. 1 januari 1998 Auteur: Hugo Verdaasdonk Collectie: 16 Volume: 16 Pagina’s: 45-50 Lees verder