De bijdrage van communicatieve spraakkunst tot efficient vreemde-talenonderwijs 1 mei 1993 Auteur: Rudi Schollaert Collectie: 22 Volume: 22 Pagina’s: 47-50 Lees verder
Werkvormen om de leesvaardigheid te vergroten 1 mei 1993 Auteur: Sylvia Vink Collectie: 22 Volume: 22 Pagina’s: 39-46 Lees verder
Weet ik veel…!!? Interactief werken aan woordenschat. 1 mei 1993 Auteurs: Nora Bogaert, Greet Goossens Collectie: 22 Volume: 22 Pagina’s: 28-38 Lees verder
Woord zoekt woord. Werkvormen voor woordenschatverwerving in het basisonderwijs. 1 mei 1993 Auteurs: Marleen Colpin, Katinka De Croon, Kathleen Rossenbacker, Mieke Vandenbroucke, Koen Van Gorp, Machteld Verhelst Collectie: 22 Volume: 22 Pagina’s: 23-27 Lees verder
Woordenschatverwerving in het basisonderwijs 1 mei 1993 Auteur: Anne Vermeer Collectie: 22 Volume: 22 Pagina’s: 15-22 Lees verder
Interactie en taalvaardigheid. Ideeën voor het basisonderwijs. 1 mei 1993 Auteurs: Ilse Humblet, Inge Schuurmans, Piet Van Avermaet, Kris Van den Branden Collectie: 22 Volume: 22 Pagina’s: 9-14 Lees verder
Vertraagt het onderwijs het natuurlijke taalleerproces van migrantenkinderen? 1 mei 1993 Auteur: Ton Vallen Collectie: 22 Volume: 22 Pagina’s: 3-8 Lees verder
Luistervaardigheid bij analfabete anderstaligen 1 mei 1993 Auteur: Veerle Ernalsteen Collectie: 22 Volume: 22 Pagina’s: 79-84 Lees verder
Woordenschatverwerving bij niet-gealfabetiseerden 1 mei 1993 Auteur: Désirée Derksen Collectie: 22 Volume: 22 Pagina’s: 77-78 Lees verder
Leren doe je zelf. De bevordering van zelfstandig leren in en buiten de klas. 1 mei 1993 Auteur: Anne-Mieke Janssen-van Dieten Collectie: 22 Volume: 22 Pagina’s: 71-76 Lees verder