Met een doughnut de bib in. Over de rol van HyperTekst in het literatuuronderwijs. 1 mei 1996 Auteur: Edward Vanhoutte Collectie: 25 Volume: 25 Pagina’s: 51-56 Lees verder
De kortste afstand tussen twee punten is een rechte. OF: Hoe kan ik, vertrekkend vanuit het functionele (‘vaardigheden’), toch aan vorming met mijn leerlingen en dit via taal? 1 mei 1996 Auteur: Jenny Van Hoey Collectie: 25 Volume: 25 Pagina’s: 38-50 Lees verder
Lezen: dat doe je ‘gewoon’! Een taakgerichte aanpak ‘lezen’. 1 mei 1996 Auteurs: Koen Van Gorp, Barbara Linsen Collectie: 25 Volume: 25 Pagina’s: 19-37 Lees verder
De boekenjuf of boekenmeester. Leesbevordering op de basisschool. 1 mei 1996 Auteur: Annie Beullens Collectie: 25 Volume: 25 Pagina’s: 3-17 Lees verder
Criteria voor de beoordeling van schoolboeken Nederlands voor de eerste graad secundair onderwijs 1 maart 1996 Auteur: VON(K)-werkgroep Schoolboeken Collectie: 25 Volume: 25 Pagina’s: 12-21 Lees verder
Testaankoop achterna… Een vergelijkend warenonderzoek van de schoolboeken Nederlands voor de eerste graad secundair onderwijs 1 maart 1996 Auteur: Rita Rymenans Collectie: 25 Volume: 25 Pagina’s: 3-10 Lees verder
25 jaar VONvonken 1 maart 1996 Auteur: Wilfried De Hert Collectie: 25 Volume: 25 Pagina’s: 67-68 Lees verder
Bijlagen bij ’10 van de 100 in mijn bezit zijnde alles-of-niets-stellingen…’ 1 maart 1996 Auteur: Marc Stevens Collectie: 25 Volume: 25 Pagina’s: 61-64 Lees verder
10 van de 100 in mijn bezit zijnde alles-of-niets-stellingen over schoolboeken Nederlands voor de lagere school 1 maart 1996 Auteur: Marc Stevens Collectie: 25 Volume: 25 Pagina’s: 52-60 Lees verder
Canons in context. Tekstkeuzes in het literatuuronderwijs. 1 maart 1996 Auteur: Jozien Moerbeek Collectie: 25 Volume: 25 Pagina’s: 42-50 Lees verder