Bombardementen in taal en media 1 mei 1999 Auteur: Ronald Soetaert Collectie: 28 Volume: 28 Pagina’s: 49-57 Lees verder
Geboekt en niet geboekt. Bespreking van en aanvullingen op een vademecum NT2. 1 mei 1999 Auteurs: Jes Leysen, Ann De Schryver Collectie: 28 Volume: 28 Pagina’s: 35-47 Lees verder
De instructie 1 mei 1999 Auteur: Fons Vandergraesen Collectie: 28 Volume: 28 Pagina’s: 21-33 Lees verder
Theater voor de eerste graad: kijken en beleven 1 mei 1999 Auteur: Jan Staes Collectie: 28 Volume: 28 Pagina’s: 11-20 Lees verder
‘Juf, ik stop niet meer als ik lees!’ Taakgericht Remediërend Lezen in de basisschool. 1 mei 1999 Auteurs: Saskia Timmermans, Yvette van Eekelen Collectie: 28 Volume: 28 Pagina’s: 3-10 Lees verder
Criteria voor de beoordeling van de totaalmethodes Nederlands voor de eerste graad secundair onderwijs (A-stroom) 1 maart 1999 Auteur: VON(K)-werkgroep Schoolboeken Collectie: 28 Volume: 28 Pagina’s: 14-26 Lees verder
Is vervolgd… Een vergelijkend warenonderzoek van de totaalmethodes Nederlands voor de eerste graad secundair onderwijs. 1 maart 1999 Auteur: Rita Rymenans Collectie: 28 Volume: 28 Pagina’s: 3-11 Lees verder
Het Schoolboek. Een boekhouding. 1 maart 1999 Auteur: Ronald Soetaert Collectie: 28 Volume: 28 Pagina’s: 96-100 Lees verder
Nieuwe wijn of nieuwe zakken? Nieuwe taalmethodes Nederlands voor de lagere school. 1 maart 1999 Auteur: Marc Stevens Collectie: 28 Volume: 28 Pagina’s: 70-95 Lees verder
Methodes Nederlands voor de B-stroom van de eerste graad secundair onderwijs. Huilen met de pet op! 1 maart 1999 Auteur: Luc Wyns Collectie: 28 Volume: 28 Pagina’s: 58-67 Lees verder