Taakgericht taalonderwijs: een nieuw geluid? 1 januari 1997 Folkert Kuiken en Kris Van den Branden Auteurs: Kris Van Den Branden, Folkert Kuiken Collectie: 28 Volume: 28 Pagina’s: 281-290 Lees verder
Zelfstandigheid. Welke rol kiest het model? 1 januari 1997 Geert van de Ven Auteur: Geert van de Ven Collectie: 28 Volume: 28 Pagina’s: 153-154 Lees verder
Appels en peren in één mand? De Kwalificatie Structuur Educatie en toetsen in de volwasseneneducatie. 1 januari 1997 Godelieve van Hugte Auteur: Godelieve van Hugte Collectie: 28 Volume: 28 Pagina’s: 3-9 Lees verder
Moest dit nu zo? 1 januari 1997 Aartje van Dijk Auteur: Aartje van Dijk Collectie: 28 Volume: 28 Pagina’s: 267-268 Lees verder
Toetsen in het NT2-onderwijs 1 januari 1997 Marion Siemonsma Auteur: Marion Siemonsma Collectie: 28 Volume: 28 Pagina’s: 133-137 Lees verder
Vernieuwingen in het onderwijs 1 januari 1997 Mirjam Tuinder Auteur: Mirjam Tuinder Collectie: 28 Volume: 28 Pagina’s: 1-2 Lees verder
Hokus Sprokus. Dramatische werkvormen in de meertalige kleuterklas. 1 januari 1997 Mari-Janne Padmos Auteur: Mari-Janne Padmos Collectie: 28 Volume: 28 Pagina’s: 260-266 Lees verder
Meertalige IVBO-leerlingen moeten geduld hebben. Verslag van de IVBO-conferentie BV Taal. 1 januari 1997 Elsbeth van der Laan-van Wees en Elsbeth van der Laan - van Wees Auteur: Elsbeth van der Laan-van Wees Collectie: 28 Volume: 28 Pagina’s: 127-133 Lees verder
Leren lezen en schrijven door kijken en luisteren 1 januari 1997 Henk Lammers Auteur: Henk Lammers Collectie: 28 Volume: 28 Pagina’s: 253-259 Lees verder
Het nieuwe handboek NT2. Overzicht van kernpunten uit de NT2-didactiek. 1 januari 1997 Els Leenders Auteur: Els Leenders Collectie: 28 Volume: 28 Pagina’s: 122-127 Lees verder