Schrijfonderwijs stelt nog steeds teleur! 1 januari 2001 Amos van Gelderen Auteur: Amos van Gelderen Collectie: 17 Volume: 17 Pagina’s: 161-169 Lees verder
Communicatief-educatieve varianten – een verkenning. 1 januari 2001 Piet-Hein van de Ven Auteur: Piet-Hein van de Ven Collectie: 17 Volume: 17 Pagina’s: 135-159 Lees verder
Negotiating Different Conceptions about Reading and Teaching Literature in a Preservice Literature Class 1 januari 2001 Jane Agee Auteur: Jane Agee Collectie: 17 Volume: 17 Pagina’s: 95-134 Lees verder
Knooppunten en keuzevrijheid in het tweede-taalonderwijs 1 januari 2001 Ineke van de Craats Auteur: Ineke van de Craats Collectie: 17 Volume: 17 Pagina’s: 83-94 Lees verder
Hoofddoeken, hoezo moet dat? Over multiculturaliteit en multiperspectiviteit in het basisonderwijs. 1 januari 2001 Marianne Boogaard en Mylène Hanson Auteurs: Mylène Hanson, Marianne Boogaard Collectie: 17 Volume: 17 Pagina’s: 67-81 Lees verder
‘De taal is gansch het volk’: een zoektocht naar de oorsprong en het gebruik van een sententia. 1 januari 2001 Jan Sturm en Sjaak Kroon Auteurs: Sjaak Kroon, Jan Sturm Collectie: 17 Volume: 17 Pagina’s: 25-65 Lees verder
Mensch – Nation – Menschheit. Eine europäische Anmerkung zur Bildung des Menschengeschlechts. 1 januari 2001 Hubert Ivo Auteur: Hubert Ivo Collectie: 17 Volume: 17 Pagina’s: 9-24 Lees verder
Formuliervaardigheid in het secundair onderwijs 1 september 1991 Fons Maes Auteur: Fons Maes Collectie: 21 Volume: 21 Pagina’s: 59-64 Lees verder
Doeltreffend en cliëntgericht telefoneren 1 september 1991 Rita Valcke Auteur: Rita Valcke Collectie: 21 Volume: 21 Pagina’s: 54-58 Lees verder
Bouwsteencorrespondentie, vervolg. 1 september 1991 An Vroonen en Rita Van Damme Auteurs: Rita Van Damme, An Vroonen Collectie: 21 Volume: 21 Pagina’s: 50-53 Lees verder