De digitale klas; over (in-)efficiëntie van het inzetten van multimediale software in het tweede-taalonderwijs. 1 januari 2001 Auteurs: Heleen Strating, Anne Vermeer Collectie: 17 Volume: 17 Pagina’s: 151-162 Lees verder
Is het een aa of een a? Leren spellen op een multiculturele basisschool. 1 januari 2001 Auteur: Jeff Bezemer Collectie: 17 Volume: 17 Pagina’s: 127-149 Lees verder
Learning grammatical structures for revision of form and meaning; A classroom experiment. 1 januari 2001 Auteurs: Amos van Gelderen, Ron Oostdam Collectie: 17 Volume: 17 Pagina’s: 105-125 Lees verder
Veeltaligheid in de klas: een uitdaging voor beleid en praktijk 1 januari 2001 Auteur: Ton Vallen Collectie: 17 Volume: 17 Pagina’s: 79-104 Lees verder
Effecten van strategietraining op leesvaardigheid in moedertaal en vreemde taal 1 januari 2001 Auteurs: Peter Bimmel, Huub van den Bergh, Ron Oostdam Collectie: 17 Volume: 17 Pagina’s: 55-78 Lees verder
Een zoeklicht voor de begeleiding van de literaire ontwikkeling. Verslag van een oriënterend onderzoek naar een kennisbasis voor het literatuuronderwijs in het studiehuis. 1 januari 2001 Auteur: Theo Witte Collectie: 17 Volume: 17 Pagina’s: 31-54 Lees verder
Interactief taalonderwijs: balans tussen constructief en instructief leren. 1 januari 2001 Auteurs: Ludo Verhoeven, Cor Aarnoutse Collectie: 17 Volume: 17 Pagina’s: 9-29 Lees verder
Over een Iers meisje en wat zoal de gevolgen kunnen zijn 1 januari 1992 Auteur: Xander Noë Collectie: 23 Volume: 23 Pagina’s: 127-130 Lees verder
Spreken en luisteren: het debat 1 januari 1992 Auteurs: Sylvia Erlings, Wilma Groeneweg Collectie: 23 Volume: 23 Pagina’s: 120-126 Lees verder
Lessenserie interviewen 1 januari 1992 Auteur: Hanneke Beemer Collectie: 23 Volume: 23 Pagina’s: 116-120 Lees verder