Taalbewust vakonderwijs en CLIL: een gemeenschappelijk uitgangspunt. 1 februari 2011 Auteur: Lies Strobbe Collectie: 40 Volume: 40 Pagina’s: 43-60 Lees verder
De tekststructureringsmethode Information Mapping® onderzocht in een didactische context 1 februari 2011 Auteurs: Dorien Van De Mieroop, Anneke Salden, Marijke Schurgers, Sanne Spilsteyns, Geoffrey Vandervoort Collectie: 40 Volume: 40 Pagina’s: 75-88 Lees verder
Gelaarsd, gespoord en geletterd voor doorstroming naar het hoger onderwijs 1 februari 2011 Auteurs: Nora Bogaert, Lieve Verheyden Collectie: 40 Volume: 40 Pagina’s: 61-74 Lees verder
Ontwikkelingsgericht denken over omgaan met meertaligheid in het onderwijs 1 februari 2011 Auteur: Hilde De Smedt Collectie: 40 Volume: 40 Pagina’s: 29-41 Lees verder
Naar een volwaardig talenbeleid. Omgaan met meertaligheid in het Vlaams onderwijs 1 februari 2011 Auteurs: Kris Van den Branden, Machteld Verhelst Collectie: 40 Volume: 40 Pagina’s: 3-27 Lees verder
Competentieleren in het vak Nederlands: een denkoefening 1 april 2010 Auteur: Wilfried De Hert Collectie: 39 Volume: 39 Pagina’s: 27-38 Lees verder
Competentieontwikkelend evalueren 1 april 2010 Auteur: Ludo Heylen Collectie: 39 Volume: 39 Pagina’s: 3-25 Lees verder
Wat doen we met het vak Nederlands? 1 april 2010 Auteurs: Maaike Hajer, Jan T’Sas Collectie: 39 Volume: 39 Pagina’s: 61-66 Lees verder
Taalportfolio als begeleidingsinstrument in competentiegericht beroepsonderwijs 1 april 2010 Auteurs: Femmy Eerden-Koops, Margreet van Wijk-Sluyterman Collectie: 39 Volume: 39 Pagina’s: 51-60 Lees verder
Literaire competentiegroei in de derde graad van het secundair onderwijs 1 april 2010 Auteur: Chris De Commer Collectie: 39 Volume: 39 Pagina’s: 39-49 Lees verder