Literatuuronderwijs bij benadering 1 januari 1999 Auteur: Robbert Roosenboom Collectie: 30 Volume: 30 Pagina’s: 329-337 Lees verder
Op weg naar concreet taalbeleid 1 januari 1999 Auteurs: Marlous Kemmeren, Ton Vallen Collectie: 30 Volume: 30 Pagina’s: 320-329 Lees verder
Spelenderwijs leren in de basisvorming 1 januari 1999 Auteur: Richard Wassenburg Collectie: 30 Volume: 30 Pagina’s: 313-319 Lees verder
Tussen liefde voor het vak en vakmanschap 1 januari 1999 Auteur: Elsbeth van der Laan Collectie: 30 Volume: 30 Pagina’s: 311-312 Lees verder
Tranen in de Tweede Kamer 1 januari 1999 Auteur: Piet Mooren Collectie: 30 Volume: 30 Pagina’s: 346-347 Lees verder
Klaar? Af! Afscheid van de gestaalde leerlijn in de ISK? 1 januari 1999 Auteur: Geert van de Ven Collectie: 30 Volume: 30 Pagina’s: 338-345 Lees verder
Uitzonderingen zijn uitzonderingen 1 januari 1998 Auteur: Mark van Esdam Collectie: 29 Volume: 29 Pagina’s: 275-276 Lees verder
Praktijkervaringen met de technisch leesmethode ‘Lezen doe je overal’. 1 januari 1998 Auteur: Cathy Berg Collectie: 29 Volume: 29 Pagina’s: 266-274 Lees verder
Schrijversbezoek en leespromotie! Fictieonderwijs in klas 1 en 2 van het VO. 1 januari 1998 Auteur: Ed Dumoulin Collectie: 29 Volume: 29 Pagina’s: 261-266 Lees verder
De leeslat, meer dan AVI een geïntegreerde visie op leesbaarheid 1 januari 1998 Auteur: Manja Heerze Collectie: 29 Volume: 29 Pagina’s: 253-260 Lees verder