Haal Sneeuwwitje uit onderwijsland! Taakgerichtheid: een sprookje of praktijk? 1 januari 1997 Jan Peter Houtman en Geert van de Ven Auteurs: Jan Peter Houtman, Geert van de Ven Collectie: 28 Volume: 28 Pagina’s: 353-362 Lees verder
Taakgericht onderwijs in ‘0031’ 1 januari 1997 Marijke Huizinga Auteur: Marijke Huizinga Collectie: 28 Volume: 28 Pagina’s: 343-352 Lees verder
Taakgericht werken voor zwakkere leerders: verloren moeite? 1 januari 1997 Magda Vanmontfort Auteur: Magda Vanmontfort Collectie: 28 Volume: 28 Pagina’s: 334-342 Lees verder
Goed schrijfonderwijs. Een computer is noodzaak. 1 januari 1996 Pierre Satijn Auteur: Pierre Satijn Collectie: 27 Volume: 27 Pagina’s: 323-330 Lees verder
Min-didactiek Schrijven in de Tweede Fase. Deel I. 1 januari 1996 Theo Witte en Gert Rijlaarsdam Auteurs: Gert Rijlaarsdam, Theo Witte Collectie: 27 Volume: 27 Pagina’s: 307-322 Lees verder
Een brug naar praktisch spreek- en luisteronderwijs 1 januari 1996 Frank Vermunt Auteur: Frank Vermunt Collectie: 27 Volume: 27 Pagina’s: 304-306 Lees verder
‘Als je geluk hebt is het een leuke spreekbeurt.’ Op zoek naar zinvol spreek- en luisteronderwijs. 1 januari 1996 Frank 't Hart Auteur: Frank ’t Hart Collectie: 27 Volume: 27 Pagina’s: 298-303 Lees verder
Discussiëren voor je lol. Spreken en luisteren op het Libanon. 1 januari 1996 Gert Hendriks Auteur: Gert Hendriks Collectie: 27 Volume: 27 Pagina’s: 291-298 Lees verder
Met Calis naar de Tweede Fase 1 januari 1996 Kees van Beek Auteur: Kees van Beek Collectie: 27 Volume: 27 Pagina’s: 385-387 Lees verder
Leren leren bij Nederlands in de Tweede Fase 1 januari 1996 Helge Bonset en Gert Rijlaarsdam Auteurs: Helge Bonset, Gert Rijlaarsdam Collectie: 27 Volume: 27 Pagina’s: 278-290 Lees verder