European Dyslexia Conference 1992 1 januari 1992 Auteur: Lotteke de Kruijff Collectie: 23 Volume: 23 Pagina’s: 269-274 Lees verder
Schrijven als een journalist 1 januari 1992 Auteur: Henk Lammers Collectie: 23 Volume: 23 Pagina’s: 264-269 Lees verder
Veel stof tot denken, maar niet schoolnabij 1 januari 1992 Auteur: Albert Kamer Collectie: 23 Volume: 23 Pagina’s: 259-264 Lees verder
De basis voor een leerplan Fictie 1 januari 1992 Auteur: Martien de Boer Collectie: 23 Volume: 23 Pagina’s: 253-258 Lees verder
Informatief schrijven – Communicatief en procesgericht schrijven 1 januari 1992 Auteurs: Catherine Milo, Heleen Vellekoop Collectie: 23 Volume: 23 Pagina’s: 248-252 Lees verder
Wat vertel je mij nou? Het herschrijven van teksten in het basisonderwijs 1 januari 1992 Auteur: Roos Hoogedoorn Collectie: 23 Volume: 23 Pagina’s: 242-247 Lees verder
Lezen is denken 1 januari 1992 Auteur: Anne Nederkoorn Collectie: 23 Volume: 23 Pagina’s: 241-242 Lees verder
Aanvankelijk lees- en schrijfonderwijs in internationaal perspectief 1 januari 1990 Auteur: M.J.C. Mommers Collectie: 21 Volume: 21 Pagina’s: 296-302 Lees verder
Een pleidooi voor vrij lezen in de basisschool 1 januari 1990 Auteur: Tom van der Voort Collectie: 21 Volume: 21 Pagina’s: 290-295 Lees verder
Dagelijks mislukken of status verbeteren? Over intercultureel taalonderwijs 1 januari 1990 Auteur: Wietske Miedema Collectie: 21 Volume: 21 Pagina’s: 284-289 Lees verder