Tournier, Flaubert, Sade. Herhaling: zin en zinloosheid. 1 januari 1993 Auteur: Gemma Pappot Collectie: 03 Volume: 03 Pagina’s: 54-60 Lees verder
‘Het schoolvak Nederlands’: een embarras du choix. 1 januari 1993 Auteurs: Dees Maas, Hermance Wissink Collectie: 03 Volume: 03 Pagina’s: 57-60 Lees verder
The Forms of Poetry: een beeldig boek. Poëzie in de literatuurles Engels. 1 januari 1993 Auteur: Wam de Moor Collectie: 03 Volume: 03 Pagina’s: 49-52 Lees verder
Michael Ondaatje in de klas 1 januari 1993 Auteur: Anja Bijlsma-Lindaart Collectie: 03 Volume: 03 Pagina’s: 56-59 Lees verder
Een raamleerplan voor cursussen literair schrijven. Is schrijven dan te leren? En moet dat ook nog via een schools centralistisch plan? 1 januari 1993 Auteur: Aly Freije Collectie: 03 Volume: 03 Pagina’s: 73-76 Lees verder
Literatuur voor kennis en inzicht. Enkele notities over literatuuronderwijs en basisvorming in Scandinavië. 1 januari 1993 Auteur: Piet-Hein van de Ven Collectie: 03 Volume: 03 Pagina’s: 27-38 Lees verder
Over het resultaat van een uurtje stilzitten (en andere eindtermen voor literatuuronderwijs) 1 januari 1993 Auteur: Johan van Iseghem Collectie: 03 Volume: 03 Pagina’s: 39-42 Lees verder
The Poetry Symposium at Durham. Deel 2: Basisvorming op zijn Brits. 1 januari 1993 Auteur: Wam de Moor Collectie: 03 Volume: 03 Pagina’s: 46-55 Lees verder
De Papieren Schoolmeester. Basisvorming, docent en methode. 1 januari 1993 Auteurs: Ineke Haykens, Jacques Vos Collectie: 03 Volume: 03 Pagina’s: 39-45 Lees verder
“Hoe doof is een kwartel? / Wat? // Zei je wat?” Poëzie in het Lexicon 2. 1 januari 1993 Auteur: Wam de Moor Collectie: 03 Volume: 03 Pagina’s: 15-23 Lees verder