Learning grammatical structures for revision of form and meaning; A classroom experiment. 1 januari 2001 Auteurs: Amos van Gelderen, Ron Oostdam Collectie: 17 Volume: 17 Pagina’s: 105-125 Lees verder
Veeltaligheid in de klas: een uitdaging voor beleid en praktijk 1 januari 2001 Auteur: Ton Vallen Collectie: 17 Volume: 17 Pagina’s: 79-104 Lees verder
Effecten van strategietraining op leesvaardigheid in moedertaal en vreemde taal 1 januari 2001 Auteurs: Peter Bimmel, Huub van den Bergh, Ron Oostdam Collectie: 17 Volume: 17 Pagina’s: 55-78 Lees verder
Een zoeklicht voor de begeleiding van de literaire ontwikkeling. Verslag van een oriënterend onderzoek naar een kennisbasis voor het literatuuronderwijs in het studiehuis. 1 januari 2001 Auteur: Theo Witte Collectie: 17 Volume: 17 Pagina’s: 31-54 Lees verder
Interactief taalonderwijs: balans tussen constructief en instructief leren. 1 januari 2001 Auteurs: Ludo Verhoeven, Cor Aarnoutse Collectie: 17 Volume: 17 Pagina’s: 9-29 Lees verder
Schrijfonderwijs stelt nog steeds teleur! 1 januari 2001 Auteur: Amos van Gelderen Collectie: 17 Volume: 17 Pagina’s: 161-169 Lees verder
Communicatief-educatieve varianten – een verkenning. 1 januari 2001 Auteur: Piet-Hein van de Ven Collectie: 17 Volume: 17 Pagina’s: 135-159 Lees verder
Negotiating Different Conceptions about Reading and Teaching Literature in a Preservice Literature Class 1 januari 2001 Auteur: Jane Agee Collectie: 17 Volume: 17 Pagina’s: 95-134 Lees verder
Knooppunten en keuzevrijheid in het tweede-taalonderwijs 1 januari 2001 Auteur: Ineke van de Craats Collectie: 17 Volume: 17 Pagina’s: 83-94 Lees verder
Hoofddoeken, hoezo moet dat? Over multiculturaliteit en multiperspectiviteit in het basisonderwijs. 1 januari 2001 Auteurs: Mylène Hanson, Marianne Boogaard Collectie: 17 Volume: 17 Pagina’s: 67-81 Lees verder