Mensch – Nation – Menschheit. Eine europäische Anmerkung zur Bildung des Menschengeschlechts. 1 januari 2001 Hubert Ivo Auteur: Hubert Ivo Collectie: 17 Volume: 17 Pagina’s: 9-24 Lees verder
De digitale klas; over (in-)efficiëntie van het inzetten van multimediale software in het tweede-taalonderwijs. 1 januari 2001 Heleen Strating en Anne Vermeer Auteurs: Heleen Strating, Anne Vermeer Collectie: 17 Volume: 17 Pagina’s: 151-162 Lees verder
Is het een aa of een a? Leren spellen op een multiculturele basisschool. 1 januari 2001 Jeff Bezemer Auteur: Jeff Bezemer Collectie: 17 Volume: 17 Pagina’s: 127-149 Lees verder
Learning grammatical structures for revision of form and meaning; A classroom experiment. 1 januari 2001 Ron Oostdam en Amos van Gelderen Auteurs: Amos van Gelderen, Ron Oostdam Collectie: 17 Volume: 17 Pagina’s: 105-125 Lees verder
Veeltaligheid in de klas: een uitdaging voor beleid en praktijk 1 januari 2001 Ton Vallen Auteur: Ton Vallen Collectie: 17 Volume: 17 Pagina’s: 79-104 Lees verder
Effecten van strategietraining op leesvaardigheid in moedertaal en vreemde taal 1 januari 2001 Ron Oostdam, Huub van den Bergh en Peter Bimmel Auteurs: Peter Bimmel, Huub van den Bergh, Ron Oostdam Collectie: 17 Volume: 17 Pagina’s: 55-78 Lees verder
Een zoeklicht voor de begeleiding van de literaire ontwikkeling. Verslag van een oriënterend onderzoek naar een kennisbasis voor het literatuuronderwijs in het studiehuis. 1 januari 2001 Theo Witte Auteur: Theo Witte Collectie: 17 Volume: 17 Pagina’s: 31-54 Lees verder
Interactief taalonderwijs: balans tussen constructief en instructief leren. 1 januari 2001 Ludo Verhoeven en Cor Aarnoutse Auteurs: Ludo Verhoeven, Cor Aarnoutse Collectie: 17 Volume: 17 Pagina’s: 9-29 Lees verder
Schrijfonderwijs stelt nog steeds teleur! 1 januari 2001 Amos van Gelderen Auteur: Amos van Gelderen Collectie: 17 Volume: 17 Pagina’s: 161-169 Lees verder
Communicatief-educatieve varianten – een verkenning. 1 januari 2001 Piet-Hein van de Ven Auteur: Piet-Hein van de Ven Collectie: 17 Volume: 17 Pagina’s: 135-159 Lees verder