Leren doe je zelf. De bevordering van zelfstandig leren in en buiten de klas. 1 mei 1993 Auteur: Anne-Mieke Janssen-van Dieten Collectie: 22 Volume: 22 Pagina’s: 71-76 Lees verder
Werken met taalhandelingen. NT2 voor volwassen hooggeschoolde beginners. 1 mei 1993 Auteurs: Kris Verbeeck, Kristel De Wulf Collectie: 22 Volume: 22 Pagina’s: 62-70 Lees verder
Woordenschat aanbieden en inoefenen. Gedifferentieerd werken met hooggeschoolde volwassenen. 1 mei 1993 Auteurs: Anne Boeken, Ann De Schryver Collectie: 22 Volume: 22 Pagina’s: 57-61 Lees verder
Ook NT2-doelen heiligen middelen. Frequente woorden als kapstop in een basiscursus voor volwassenen. 1 mei 1993 Auteurs: Heidi De Niel, Jos Creusen Collectie: 22 Volume: 22 Pagina’s: 51-56 Lees verder
De bijdrage van communicatieve spraakkunst tot efficient vreemde-talenonderwijs 1 mei 1993 Auteur: Rudi Schollaert Collectie: 22 Volume: 22 Pagina’s: 47-50 Lees verder
Werkvormen om de leesvaardigheid te vergroten 1 mei 1993 Auteur: Sylvia Vink Collectie: 22 Volume: 22 Pagina’s: 39-46 Lees verder
Weet ik veel…!!? Interactief werken aan woordenschat. 1 mei 1993 Auteurs: Nora Bogaert, Greet Goossens Collectie: 22 Volume: 22 Pagina’s: 28-38 Lees verder
Woord zoekt woord. Werkvormen voor woordenschatverwerving in het basisonderwijs. 1 mei 1993 Auteurs: Marleen Colpin, Katinka De Croon, Kathleen Rossenbacker, Mieke Vandenbroucke, Koen Van Gorp, Machteld Verhelst Collectie: 22 Volume: 22 Pagina’s: 23-27 Lees verder
Woordenschatverwerving in het basisonderwijs 1 mei 1993 Auteur: Anne Vermeer Collectie: 22 Volume: 22 Pagina’s: 15-22 Lees verder
Interactie en taalvaardigheid. Ideeën voor het basisonderwijs. 1 mei 1993 Auteurs: Ilse Humblet, Inge Schuurmans, Piet Van Avermaet, Kris Van den Branden Collectie: 22 Volume: 22 Pagina’s: 9-14 Lees verder