Een min, wat is dat voor een beest? Lesmappen bij schoolvoorstellingen voor de lagere school. 1 maart 1997 Martine van Gorp en Koen Van Gorp Auteurs: Koen van Gorp, Martine van Gorp Collectie: 26 Volume: 26 Pagina’s: 22-34 Lees verder
Wat spelen we vandaag? Sneeuwwitje of Bert en Ernie? Een startersplan om in de kleuterklas zelf met theater bezig te zijn. 1 maart 1997 Annick Rombaut Auteur: Annick Rombaut Collectie: 26 Volume: 26 Pagina’s: 15-20 Lees verder
Drama in het onderwijs 1 maart 1997 Karel Moons Auteur: Karel Moons Collectie: 26 Volume: 26 Pagina’s: 3-14 Lees verder
Drama-organisaties op de planken 1 maart 1997 Machteld Verhelst Auteur: Machteld Verhelst Collectie: 26 Volume: 26 Pagina’s: 62-67 Lees verder
Een schoolpublieksdienst in het Koninklijk Jeugdtheater 1 maart 1997 Dirk Meul Auteur: Dirk Meul Collectie: 26 Volume: 26 Pagina’s: 59-61 Lees verder
Theater voor scholen. Of hoe het veld naar de zaaier kijkt. 1 maart 1997 Leen Thielemans Auteur: Leen Thielemans Collectie: 26 Volume: 26 Pagina’s: 55-58 Lees verder
Op toneelbezoek met leerlingen van het secundair onderwijs. Een voorbeeld van aanpak – met kritische bedenkingen. 1 maart 1997 Karel Vermorgen Auteur: Karel Vermorgen Collectie: 26 Volume: 26 Pagina’s: 51-54 Lees verder
Nederlands aan anderstaligen en Nederlands moedertaal: een verantwoord onderscheid? 1 januari 1997 Ann De Schryver Auteur: Ann de Schryver Collectie: 26 Volume: 26 Pagina’s: 59-65 Lees verder
Boeken binnen zonder bellen. Kinderen leren om boekendrempels te overwinnen. 1 januari 1997 Werner Schrauwen, Marc Stevens en Wilfried Luyten Auteurs: Marc Stevens, Wilfried Luyten, Werner Schrauwen Collectie: 26 Volume: 26 Pagina’s: 46-57 Lees verder
Taalbeschouwing. Aha! Een zin-loze aanpak! 1 januari 1997 Jan T'Sas Auteur: Jan T’Sas Collectie: 26 Volume: 26 Pagina’s: 34-45 Lees verder