Criteria voor de beoordeling van de totaalmethodes Nederlands voor de eerste graad secundair onderwijs (A-stroom) 1 maart 1999 VON(K)-werkgroep Schoolboeken Auteur: VON(K)-werkgroep Schoolboeken Collectie: 28 Volume: 28 Pagina’s: 14-26 Lees verder
Is vervolgd… Een vergelijkend warenonderzoek van de totaalmethodes Nederlands voor de eerste graad secundair onderwijs. 1 maart 1999 Rita Rymenans Auteur: Rita Rymenans Collectie: 28 Volume: 28 Pagina’s: 3-11 Lees verder
Taalvaardigheid en taalbeschouwing: een interessant duo. 1 januari 1999 Fransien Vandermeersch en Katrien Durnez Auteurs: Katrien Durnez, Fransien Vandermeersch Collectie: 28 Volume: 28 Pagina’s: 63-74 Lees verder
Hoe probeer ik (toekomstige) leraren van de basisschool tot de nieuwe taalbeschouwing over te halen? 1 januari 1999 Ides Callebaut Auteur: Ides Callebaut Collectie: 28 Volume: 28 Pagina’s: 35-44 Lees verder
‘Wat’ is hier het onderwerp 1 januari 1999 Jannemieke van de Gein Auteur: Jannemieke van de Gein Collectie: 28 Volume: 28 Pagina’s: 25-33 Lees verder
Voorwaarden voor een leerrijk taalbeschouwingsonderwijs 1 januari 1999 Marc Stevens Auteur: Marc Stevens Collectie: 28 Volume: 28 Pagina’s: 7-24 Lees verder
“Ik doe dat niet!” 1 januari 1999 Jan T'Sas Auteur: Jan T’Sas Collectie: 28 Volume: 28 Pagina’s: 3-6 Lees verder
Vader, waarom leren wij? Moeder, waarom leven wij? 1 november 1998 Ronald Soetaert Auteur: Ronald Soetaert Collectie: 28 Volume: 28 Pagina’s: 46-49 Lees verder
Sociale integratie van anderstalige nieuwkomers. Schets van een optimale opvang. 1 november 1998 Katrijn Hillewaere Auteur: Katrijn Hillewaere Collectie: 28 Volume: 28 Pagina’s: 24-32 Lees verder
C/cultuur door video in een beginnerscursus Nederlands voor anderstaligen 1 november 1998 Rita Devos en Jan Van Maele Auteurs: Jan Van Maele, Rita Devos Collectie: 28 Volume: 28 Pagina’s: 14-20 Lees verder