Verhalen vertellen 1 mei 2001 Piet Litjens en Hanneke Schripsema Auteurs: Piet Litjens, Hanneke Schripsema Collectie: 30 Volume: 30 Pagina’s: 13-24 Lees verder
Van schoolslag en watergewenning. Een voorzichtige duik in het bad van zelfsturend-zelfstandig leren. 1 mei 2001 Gerd Cornelissen Auteur: Gerd Cornelissen Collectie: 30 Volume: 30 Pagina’s: 3-11 Lees verder
Werkhuis 1 maart 2001 Wouter Brandt en Rita Rymenans Auteurs: Wouter Brandt, Rita Rymenans Collectie: 30 Volume: 30 Pagina’s: 50-54 Lees verder
Schrijven over lezen: de digitale leeskring 1 maart 2001 Bart van der Leeuw Auteur: Bart van der Leeuw Collectie: 30 Volume: 30 Pagina’s: 35-44 Lees verder
Theater als film, film als theater 1 maart 2001 Jan Staes Auteur: Jan Staes Collectie: 30 Volume: 30 Pagina’s: 23-34 Lees verder
Actieve, activerende, leerkrachtige werkvormen 1 maart 2001 Katrien Durnez en Fransien Vandermeersch Auteurs: Katrien Durnez, Fransien Vandermeersch Collectie: 30 Volume: 30 Pagina’s: 3-21 Lees verder
Werkhuis. Theorie maar ook – en gelukkig vooral – praktijk. Een onderbouwde handleiding inzake projectonderwijs. 1 januari 2001 Wouter Brandt Auteur: Wouter Brandt Collectie: 30 Volume: 30 Pagina’s: 49-53 Lees verder
Woord-wederwoord. Een reactie. 1 januari 2001 Luuk van Waes Auteur: Luuk van Waes Collectie: 30 Volume: 30 Pagina’s: 31-38 Lees verder
Woord-wederwoord. Tast de computer de taalkundige verzorging van teksten aan? 1 januari 2001 Alex Wethlij Auteur: Alex Wethlij Collectie: 30 Volume: 30 Pagina’s: 21-29 Lees verder
Zo helder en toch zoveel fouten! Wat leren we uit psycholinguïstiek onderzoek naar werkwoordfouten bij ervaren spellers? 1 januari 2001 Steven Frisson, Dominiek Sandra en Frans Daems Auteurs: Dominiek Sandra, Frans Daems, Steven Frisson Collectie: 30 Volume: 30 Pagina’s: 3-20 Lees verder