ICT ontdekken in de derde graad van het basisonderwijs 1 mei 2002 Jeroen Devlieghere Auteur: Jeroen Devlieghere Collectie: 31 Volume: 31 Pagina’s: 3-20 Lees verder
Vertellen op ’t Bredero 1 mei 2002 Remko van Loon Auteur: Remko van Loon Collectie: 31 Volume: 31 Pagina’s: 22-38 Lees verder
Zelfgestuurd taalonderwijs in de multimediale talenklas 1 maart 2002 Reinhild Vandekerckhove en Griet Beheydt Auteurs: Griet Beheydt, Reinhild Vandekerckhove Collectie: 31 Volume: 31 Pagina’s: 37-52 Lees verder
Als informatie elkaar ontmoet. Samenwerkend leren via verdeelde informatie ter bevordering van de taalontwikkeling. 1 maart 2002 Nora Bogaert en Koen Van Gorp Auteurs: Koen Van Gorp, Nora Bogaert Collectie: 31 Volume: 31 Pagina’s: 3-17 Lees verder
Een grote vreemde wereld 1 januari 2002 Renilde Janssens Auteur: Renilde Janssens Collectie: 31 Volume: 31 Pagina’s: 47 Lees verder
Implementatiedrempels voor zelfstandig leren 1 januari 2002 Frank Verbeeck Auteur: Frank Verbeeck Collectie: 31 Volume: 31 Pagina’s: 18-29 Lees verder
Een boek voor twee. Een onderzoek naar het verwerven van strategieën voor begrijpend lezen via peer tutoring in de lagere school. 1 januari 2002 Hilde Van Keer Auteur: Hilde Van Keer Collectie: 31 Volume: 31 Pagina’s: 4-16 Lees verder
Taalbeleid uitgeleid 1 november 2001 Frans Daems Auteur: Frans Daems Collectie: 31 Volume: 31 Pagina’s: 43-47 Lees verder
Van registreren tot remediëren. Een praktijkvoorbeeld rond taalbeleid. 1 november 2001 Luc Vercammen en Gerd Cornelissen Auteurs: Gerd Cornelissen, Luc Vercammen Collectie: 31 Volume: 31 Pagina’s: 33-39 Lees verder
Stappen op weg naar een taalbeleid op school 1 november 2001 Werner Schrauwen en Johan van Braak Auteurs: Johan van Braak, Werner Schrauwen Collectie: 31 Volume: 31 Pagina’s: 19-32 Lees verder