Is leesbevordering nodig? 1 januari 2001 Joyce Vermeeren, Joyce Vermeeren, Joyce Vermeeren, Joyce Vermeeren, Joyce Vermeeren en Joyce Vermeeren Auteur: Joyce Vermeeren Collectie: 32 Volume: 32 Pagina’s: 70-74 Lees verder
Jelle de Vries z’n ONS 1 januari 2001 Ineke van de Craats, Ineke van de Craats, Ineke van de Craats, Ineke van de Craats, Ineke van de Craats en Ineke van de Craats Auteur: Ineke van de Craats Collectie: 32 Volume: 32 Pagina’s: 60-63 Lees verder
Faust en Mefistoles. Een vakoverstijgend project in de tweede fase. 1 januari 2001 Ad van der Logt, Myra Nijhof, Myra Nijhof, Ad van der Logt, Myra Nijhof, Ad van der Logt, Myra Nijhof, Ad van der Logt, Myra Nijhof, Ad van der Logt, Myra Nijhof en Ad van der Logt Auteurs: Myra Nijhof, Ad van der Logt Collectie: 32 Volume: 32 Pagina’s: 49-59 Lees verder
De praktijk van de Taal-Museumlessen 1 januari 2001 Henk van Faassen, Henk van Faassen, Henk van Faassen, Henk van Faassen, Henk van Faassen en Henk van Faassen Auteur: Henk van Faassen Collectie: 32 Volume: 32 Pagina’s: 44-48 Lees verder
Taalvorming in een museum. Een andere kijk op schrijflessen in het basisonderwijs. 1 januari 2001 Henk van Faassen, Henk van Faassen, Henk van Faassen, Henk van Faassen, Henk van Faassen en Henk van Faassen Auteur: Henk van Faassen Collectie: 32 Volume: 32 Pagina’s: 35-43 Lees verder
Sociaal doen 1 januari 2001 Harry Paus, Harry Paus, Harry Paus, Harry Paus, Harry Paus en Harry Paus Auteur: Harry Paus Collectie: 32 Volume: 32 Pagina’s: 33-34 Lees verder
Een proefschrift met prenten. Het effect van prentenboeken op leerprestaties. 1 januari 2001 Connie Raymakers, Tom Baudoin, Tom Baudoin, Connie Raymakers, Tom Baudoin, Connie Raymakers, Tom Baudoin, Connie Raymakers, Tom Baudoin, Connie Raymakers, Tom Baudoin en Connie Raymakers Auteurs: Tom Baudoin, Connie Raymakers Collectie: 32 Volume: 32 Pagina’s: 21-24 Lees verder