Lesideeën rond kinderboeken 1 juli 2006 Auteur: Marc Stevens Collectie: 35 Volume: 35 Pagina’s: 27-32 Lees verder
Samen over de meet. De TIST als startschot voor een taalvaardigheidstraject 1 juli 2006 Auteurs: An Lombaerts, Nora Bogaert Collectie: 35 Volume: 35 Pagina’s: 33-44 Lees verder
Op zoek naar een plaats in de hoofse maatschappij. De onbetreden paden van de Roman van Limborch 1 juli 2006 Auteur: Jef Janssens Collectie: 35 Volume: 35 Pagina’s: 15-26 Lees verder
Leren, schrijven en schrijfstrategieën 1 juli 2006 Auteurs: Marleen Kieft, Gert Rijlaarsdam Collectie: 35 Volume: 35 Pagina’s: 3-14 Lees verder
Horen, zien en leren debatteren: een praktijkvoorbeeld 1 april 2006 Auteur: Inge Piena Collectie: 35 Volume: 35 Pagina’s: 26-31 Lees verder
Schrijven is een toestand 1 april 2006 Auteur: Bert Kouwenberg Collectie: 35 Volume: 35 Pagina’s: 36-50 Lees verder
Spelling 2005: implicaties voor het onderwijs? 1 april 2006 Auteur: Rita Rymenans Collectie: 35 Volume: 35 Pagina’s: 32-35 Lees verder
Leerlingen aan de praat krijgen: waarom en hoe? Over het interactiegedrag van onderwijsgevenden 1 april 2006 Auteurs: Resi Damhuis, Akke de Blauw Collectie: 35 Volume: 35 Pagina’s: 3-17 Lees verder
Waarvoor leren we leerlingen lezen in 2006? 1 februari 2006 Auteur: Ides Callebaut Collectie: 35 Volume: 35 Pagina’s: 47-50 Lees verder
Horizontaal en verticaal, een interactieve taalzaakvakles heeft het allemaal 1 februari 2006 Auteur: Tjalling Brouwer Collectie: 35 Volume: 35 Pagina’s: 35-46 Lees verder