Ontwikkeling van literaire competentie 1 juli 2011 Auteur: Theo Witte Collectie: 40 Volume: 40 Pagina’s: 163-180 Lees verder
Competentieleren in het vak Nederlands: een denkoefening. 1 juli 2011 Auteur: Wilfried De Hert Collectie: 40 Volume: 40 Pagina’s: 379-390 Lees verder
Taalbeschouwing. Aha! Een zin-loze aanpak! 1 juli 2011 Auteur: Jan T’Sas Collectie: 40 Volume: 40 Pagina’s: 149-160 Lees verder
Zelfstandig leren in het talenonderwijs 1 juli 2011 Auteurs: Helge Bonset, Hetty Mulder Collectie: 40 Volume: 40 Pagina’s: 359-378 Lees verder
Een curriculum taalbeschouwing 1 juli 2011 Auteurs: Jef Pepermans, Marc Stevens Collectie: 40 Volume: 40 Pagina’s: 141-148 Lees verder
Leren leren en het vak Nederlands: koele minnaars? 1 juli 2011 Auteur: Luc Vercammen Collectie: 40 Volume: 40 Pagina’s: 349-358 Lees verder
Gelaards, gespoord en geletterd! Werk maken van functionele geletterdheid in de hele school. 1 juli 2011 Auteur: Nora Bogaert Collectie: 40 Volume: 40 Pagina’s: 119-138 Lees verder
Kortsluiting en aansluiting tussen leer- en instructiestrategieën 1 juli 2011 Auteur: Jan Vermunt Collectie: 40 Volume: 40 Pagina’s: 341-348 Lees verder
Lezen, dat doe je niet alleen! Differentiatie in een taakgerichte leesaanpak. 1 juli 2011 Auteur: Koen Van Gorp Collectie: 40 Volume: 40 Pagina’s: 93-118 Lees verder
Taalbewust vakonderwijs en CLIL: een gemeenschappelijk uitgangspunt. 1 februari 2011 Auteur: Lies Strobbe Collectie: 40 Volume: 40 Pagina’s: 43-60 Lees verder